Глава 20. Воздействие развлекательных медиапроизведений

In J. Bryant & D. Zillmann (Eds.),
Media effects: Advances in theory and research (pp. 437—461). Hillsdale, NJ: Erlbaum.
Zillmann, D., Bryant, J. & Sapolsky, B.S. (1979). The enjoyment of watching sport contests. In
J.H. Goldstein (Ed.), Sports, games, and play: Social and psychological viewpoints (pp. 297-335).
Hillsdale, NJ: Erlbaum.
Zillmann, D. & Cantor, J.R. (1976/1996). A disposition theory of humor and mirth. In A.J. Chapman
& H.C. Foot (Eds.), Humor and laughter: Theory, research, and applications (pp. 93-116). New
Brunswick, NJ: Transaction.
Zillmann, D., Hezel, R.T. & Medoff, N.J. (1980). The effect of affective states on selective exposure
to televised entertainment fare. Journal of Applied Social Psychology, 10, 323—339.
Zillmann, D. & Vorderer, P. (Eds.) (2000). Media entertainment: The psychology of its appeal.
Mahwah, NJ: Erlbaum.
Zillmann, D., Weaver, J., Mundorf, N. & Aust, C.F. (1984). Companion effects on the enjoyment of
horror. Unpublished manuscript, Indiana University, Bloomington.
Zuckerman, M. (1979). Sensation seeking: Beyond the optimal level of arousal Hillsdale, NJ: Erlbaum.

<< Назад   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14


Данная книга публикуется на сайте только в целях ознакомления! Все права принадлежат авторам. Администрация сайта не несет ответственность за использование данного материала в иных целях.



Используются технологии uCoz